3 lucruri foarte simple care am observat ca ma ajuta sa vreau sa ma ridic din pat dimineata

31530926_2023726314335076_4348329318305234944_n

Am zile în care știu că nu va fi bine. Nu îmi va fi bine încă de când mă ridic din pat. De fapt, încă de când deschid ochii pe la 4:30 dimineața și mă gândesc oare de ce trebuie să mă chinui iar până la 6, când sună ceasul.

Da, mă trezesc destul de devreme. Mi-a fost mai greu la început, dar cu timpul mi-am dat seama că oamenii care se trezesc devreme au mai mult timp să facă lucrurile cu care se pot lăuda la finalul zilei.

Uneori mă trezesc pe la 7. În zilele astea am impresia că pierd timpul.

În weekend-uri mă trezesc cam pe la 8:30. Dacă dorm mai mult, am impresia că am pierdut deja din timpul rezervat pentru mine.

În unele nopți nu dorm, sau dorm foarte rău. Gândurile nu vor să se oprească și nu pot să le las deoparte ca să pot dormi. Pur și simplu.

Apoi, am zile în care mă trezesc cu mintea limpede, mă pregătesc, îmi fac rutina de dimineață, mă îmbrac, mănânc și ies pe ușă. Astea sunt zilele bune. Și am învățat să mă bucur de ele și să le arăt că le merit.

Dar am învățat asta cu timpul, după ce am încercat o mulțime de trucuri, mâncăruri, ceaiuri, exerciții. Și mi-am dat seama care mi se potrivesc. Pentru că da, cred că e bine să descoperi ce ți se potrivește și ce îți place, pentru ca acele lucruri să te poată răsplăti cu fericire și poftă de viață.

Deci, iată ce am observat eu că mă ajută să vreau să mă ridic din pat dimineața. 

1. Apă cu lămâie în fiecare dimineață. M-am obișnuit atât de tare cu paharul cu apă caldă și lămâie dimineața, că dacă nu-l beau, am impresia că toată ziua va merge prost (se întâmplă rar să nu-l beau). Sunt foarte fericită și mândră că am început să am acest obicei și că reușesc să mă țin de el. Îmi iau atâta energie din paharul ăla, că mă ține uneori până la prânz (da, s-a întâmplat să beau apă cu lămâie și să nu beau cafea dimineața și totul a mers foarte bine). E un obicei la care țin foarte mult și îl super recomand mai ales dacă simțiți nevoia de un strop de energie în plus dimineața.

2. Un text pe zi îmi eliberează mintea. Deci scriu. Scriu pe blog, scriu în jurnal. Orice ar fi, îmi place foarte mult să scriu seara. Scrisul în jurnal e o formă de meditație care pe mine mă ajută foarte mult, mai ales că n-am răbdarea necesară să meditez câteva minute în fiecare seară (încă). Așa că prefer să scriu iar asta mă ajută foarte mult. Mă ajută pentru că mi-am dat seama că, după o seară în care am scris pe blog sau în jurnal un text în care am lăsat o parte din mine, mă trezesc a doua zi încântată de faptul că mi-am făcut puțin timp (și am dat lenea la o parte) ca să scriu. Și în momentul ăla sunt mândră de mine.

3. Uleiul de pește nu sună deloc încântător, dar ajută. Nu am crezut că va veni ziua în care să spun că nu trece zi fără să înghit ulei de pește. Mai exact, ulei de ficat de cod. Momentan sunt la stadiul de capsule, pe care le iau de aproape două luni (am luat o lună, apoi am făcut o lună pauză, iar acum iau din nou). O să mai iau un timp capsulele, după care o să-mi fac încet, încet curaj să trec la the real deal – uleiul la sticlă. Am observat că de când le iau, capsulele m-au ajutat mult mai mult să îmi recapăt energia, pofta de viață, să nu mai uit lucruri, să mă concentrez mai bine pe ceea ce fac, decât orice alte vitamine sau suplimente alimentare pe care le-am mai luat de-a lungul timpului.

Și închei aici lista de azi. Mai am câteva lucruri „în buzunar” dar le păstrez pentru data viitoare. Momentan mi-am scris textul care să mă facă fericită a doua zi, așa că e timpul pentru un serial și puțin somn. Dar, sunt într-o continuă căutare de și mai multe lucruri care îți dau o stare de bine, deci dacă aveți propuneri, abia le aștept!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *