Parcă nu pot să-mi petrec zilele astea fără un set de reguli

my-secret-plan-to-rule-the-world-book-1765033

Adică, the effects of staying home for 11 days in a row & counting.

Este a 11-a zi în care stau acasă, iar în toate zilele astea am ieșit fix de 4 ori din casă. O dată când a fost ziua mea, pe 11 martie, de două ori weekendul trecut și o dată azi dimineață. Chiar iau în serios toată situația asta oribilă în care ne aflăm și încerc să-mi organizez zilele astfel încât să nu-mi fac prea multe drumuri pe afară, să nu pierd vremea și să rămân cu mintea limpede. Ăsta din urmă cred că-i cel mai important obiectiv.

De asta, mi-am făcut o listă de reguli pe care le respect cu strictețe de câteva zile încoace, fiindcă doar așa știu că o să-mi fie mai ușor să mă întorc la rutina din viața normală, atunci când în sfârșit vom reveni la ea. Și sper din tot sufletul să se întâmple în curând.

  1. Încerc să mă trezesc la aceeași oră zilnic. Asta-i regula care nu e foarte strictă pentru că de câteva luni încoace am insomnii o dată la câteva zile, iar în zilele astea organismul meu e foarte ciudat și ba sunt ok să mă ridic din pat dimineața la 7, ba nu reușesc decât pe la 7:30-8.
  2. Fac 15-30 de minute de exerciții fizice dimineața. Nu sunt încă obișnuită cu workout-ul zilnic, așa că mă bucur de astea câteva minute în care mă mișc și transpir.
  3. Încerc să mănânc de trei ori pe zi, dar nu exagerez cu porțiile. Îmi pregătesc fix o porție de mâncare de fiecare dată, nu mănânc multă pâine, dar beau foarte multe lichide.
  4. Scriu zilnic – pe unde apuc.
  5. De luni până vineri mă uit la un singur episod din vreun serial sau la câte un film pe seară. Nu vreau să stau prea mult cu ochii în filme, dar știu că totuși ele sunt cele care mă scot un pic din realitate. Un episod sau un film pe zi sunt fix ce trebuie. Iar în weekend am dezlegare la binging, dacă am chef de asta, desigur.
  6. Citesc zilnic, măcar 20-30 de minute.
  7. Spăl rufe doar o dată pe săptămână. Deși mi se pare că mereu găsesc ceva urgent de spălat, încerc să mi le strâng pe toate și să dau drumul la mașină o singură dată pe săptămână.
  8. Nu mănânc foarte multe dulciuri și când merg la magazin îmi iau doar 1-2 dulciuri care trebuie să mă țină măcar 3-4 zile. Asta e perioada în care pot să încerc să mă mai abțin.
  9. Încerc să beau doar o cafea pe zi – ăsta e unul dintre cele mai grele lucruri, că eram obișnuită măcar cu 2-3 pe zi, dacă nu mai multe. O înlocuiesc cu litri de ceai.
  10. Încerc să adorm la aceeași oră zilnic. Din nou, excepție sunt nopțile cu insomnii.
  11. Mă uit la știri cam 3-4 ore pe zi în timpul săptămânii (încerc chiar mai puțin), iar în weekend încerc să nu mă uit decât dacă se anunță ceva super important (cum au fost măsurile de aseară).
  12. Vorbesc zilnic la telefon și prin video call cu ai mei și cu 3-4 prieteni măcar, pentru că we’re all in this together.

Astea sunt. Și-mi prind bine, mă țin în priză, mă fac să aștept altfel zilele care urmează. Faceți-vă și voi reguli. They really help.

13

Azi

AA40E8EE-319A-4F6C-AB34-B0E53970929C

28

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *