Somnul e bun. Avem nevoie de somn.

14089366_579221338924159_831907230_n

Sunt anumite nopți în fiecare an în care dorm mai greu și mai puțin. E un lucru cu care m-am obișnuit, mi se întâmplă de câțiva ani, dar de fiecare dată mă dă peste cap, mă trezesc greu și nu e deloc simplu să mă pun din nou pe picioare a doua zi.

Totuși, sunt câteva lucruri care mă ajută să dorm mai bine (deși nu neapărat mai mult). Mai jos, ce fac eu. Poate ajută.

  1. Citesc – dintr-o carte, nu de pe internet. Cu o lumânare parfumată lângă mine.
  2. Scriu – în jurnal, nu pe internet. Scrisul mă ajută să retrăiesc ziua care tocmai a trecut și să mă pregătesc pentru următoarea.
  3. Nu beau alcool înainte să dorm – e bine să treacă măcar câteva ore de când ai băut alcool și până când te pui la somn. Pe asta am învățat-o de la ai mei și o găsesc și prin toate articolele cu „tips for a good night sleep”.
  4. Nu mănânc foarte mult – seara e mai mult pentru o gustare și un ceai, prefer să nu mănânc mult, pentru că e mai bine să-mi las organismul să se odihnească din toate unghiurile.
  5. Fac un duș/baie super fierbinte – am chichița asta cu dușul fierbinte (în general fac duș, nu baie). Din obișnuință las apa să fie foarte fierbinte și căldura aia nu mă face decât să-mi doresc să ajung mai repede în pat.
  6. Ascult un podcast de meditație – mă ajută foarte, foarte mult să mă relaxez și să conștientizez că în cameră sunt doar eu cu mine și nu se supără nimeni dacă închid ochii și adorm.
  7. Mă joc – un joc numit Word Snack, care are darul de mă plictisi atât de tare când nu mai reușesc să găsesc cuvintele, că n-am de ales decât să-l las din mână și să rămân în întuneric.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *